kenduri yg best...

semalam ke baling..kenduri..best..ape yg best..??macam sial beb..sesat..2x..padahal selalu je ke sana...
sampai around pukul 3..padahl betolak lam pukul 12...lame kot..padahl setgh jam je selalu..huhu...
makanan xsdap...lauk rendang..sambal belacan xde..teringat sambal belacan umi..sedap..hehe..
bilik pengntin cntik..pelamin pun same..konsep ala2 barat...
ini gmbar bile kami bergabubg satu fmly..ini seronok bila bersama..
happy dngn kehidupan sekarng..thanx family tercinta...

ini saya...hehe..:)

ini saya dan ayah..:)

ini saya dan alang..seronok bila bersama..:)


ini saya,mak dan ayah..:)
 
 
ini saya,kakak dan ayah...:)

ini kakak dan saya..seronok bila bersama..:)


ini kakak dan alang..:)

ini kami bertiga..:)

ini twin saya..:)

♥ 20.12.2012 ♥

love wif dis date...
nice to say..
nice to remember...
its all about my future... 
only u my love...
only u..


homeopathy...

semalam ke sungai petani..hajat nak teman mak lang untuk ubatkan sepupu aku..muhammad azri amran...
so dptlah tgk cara rawatan homeopathy..ehh rase pelik...macam ada yg xkene..pintu diketuk..xjawab pun...ohh bodohnye aku..kene tekan loceng..ting tong...
doc tu kuar...ermmm jnggut pnjang...xsuke..huhu..geli..
tgk doc tu wat rwatan..ermmm gune alat dier..mcm snang..
kene letak rmbut..pastu mcm gune batu..then halakan kat rmbut tu..then belek2 buku..doc tu trus dpt detect pnykit ape..kuat jgk sawan sepupu aku ni..50%..sebab tu sekarng dier asyik mngmuk je..kalo xdpt penuhi ape yg dier nak,parang lah yg akan dier capai...so sekarng ni mcm gile pun ade aku tgk sepupu aku tu...nyawa aku mcm terncam..bukan aku je..tp semua org yg berkaitan..hermmmm....selamatkan aku..selamatkan kami...
ok...mak lang byr ubat..60 ringgit...
nak balik dah,tp kakak ckp nk bl ubat jerawat n tambah selera makan...
kakak belikan kat aku jugak...45 ringgit..mahal..hope mnjadi..aim nk berat kan berat bdn...jd 40 kg...jerwat tu nak hbiskan..nk hilangkan...
kngah awak ade bg petua...suh saya amik daun sirih n air panas...mlm ni nak wat..hope jd...

ni pic semasa otw ke sana..wif auni...:)

comel kan..:)


note:rasa seronok bila berada di rumah..sabtu ni nak kerumah arwah am...semalam sedekah kan arwah al fatihah...tenang sgt rase....rase rindu pada arwah..tersgt2...terima kasih untuk semuanya....

koleksi baju kawen..

rase boring..nak kemas kini laptop yang sgt lembap..bukak satu satu folder...go to picture..
tgk2 semua folder..lupe ade satu folder koleksi baju kawen..
ingt dulu mase si gila kezen aku bukak laptop ni tkjeut dier tgk folder koleksi baju kawen..ape kes?
sje create folder tu..senang nti bile nak kawen leh tgk contoh2 baju yg cntik..
cntik jugak untuk kaler gold...tp kalo merah lagi nmpak...xtau nk plih mne satu..sume kaler nmpak cntik..tp kalo disarungkan kat tubuh aku xpasti..nak cube baju kawen..tp bile..gila lah aku ni..asyik pikir kawen je..agknye dah smpai seru ke..ermmm lmbt lagi..tgu dah keje...myb thun dpn..thun dpnnye...xpasti..tp siapa kah calonnya..adakah dier...??xpasti...

separuh dari koleksi baju kawen yg aku suke....


yang ini cntik untuk bertunang..:)

cantik untuk akad nikah..:)

cantik untuk persandingan..:)

note:indahnya hidup ini jika impian ini menjadi kenyataan dengn insan tersayang....

bye..:)


bertukar tarikh....

ahhh malas nye bgun pagi..semalam tdo lewat..hari ni kne bgun awal pagi..
ahh malasnye nak drve ke hospital slim sorng2...
ermmm bgun..mandi sume..drive alone..bnyak lori..tp kejap je pjlanan aku rse..dlm 9 lbh dah smpai..
aku drve laju ker..??ermm ye kot...

sampai2 hospital...ke klinik gyne..sume yg dtg ngn husbnd..aku?alone...sdeh sgt...:(
hntr kad pesakit..tgu turn nama dipnggil..sah kene timbng berat jap g..ohh tidak...berat bdn dah naik rsenya...
nma dipnggil..Puan ke Cik Alissa?hehe..saya masih cik Alissa...
dah btunang ker?rncak pulak perbualan nurse ni..smbil betul kan posisi badan aku nk ukur ketinggian n berat bdn...
owhh masih belum..coming soon kot...hehe...
nurse ckp aku comel..weeehhhaaa....

ermmm tarik aku kne dtg check bulan 2..tp aku awalkan apoimnt sbb nti dah kat klang...ermmm xpe lah kite check awak balik bulan 5 nti..jd bulan 5 nti awak dtg balik ok...er...baek lh...
tp saya nak tau mcm mne ngn pykit saya..dah ok ke?
ermm kite akan scan sekali lagi..tgu ye..kite akan bwak awak ke blik scan..baek..tgu dengn penuh sabar...
mase tgu tu ade mak cik tu tny aku dah kawn ke blum..ehh belum lah cik...npe tnya sya cmtu?sebab adik pakai inai..lgpun yg selalu dtg klinik gyne sume yg dah kawen...ooo hehe....senyum aku..
Cik alissa jom..kite bwak awak ke blik scan...malu..doc lelaki yg nak check..doc prktikal..malu ahhh...mintk ngn doc permpuan xmau doc laki yg scan..berjaya..selamat....
kite akan cll awak untuk bagi keputusan....awak boleh balik..ok..terima kasih..

dalam pejalanan balik...
lembab punye kelisa...kejap2 brek..ape masalhnye aku pun xtau..
sakit hati..lapar..bnti makan...selamat pulang...

bye..:)

aku masih dara...

di pawagam 16 disember ni..akan tgk..mcm best....

video
asyraf muslim...raja farah..farid kamil..
mcm best..so rse nk tgk..rse nak ke wayang lagi...
harap2 berkesempatan...

bye..:)

skyline...

ahhh pagi hari merajuk..nasib die pujuk..ok pukul 3 kite kuar k..
ermmm jom kite g D Curve...
cte pe nak tgk ni..??
skyline ke ngnkong??
skyline lah..ermm ngnkong lah..
alllaaaaa..nk tgk repunzel...
eh..pilih lah sendiri cte ape...
ermmm skyline...
xbest pun..xbest..xbest..
tdo je aku ni lam pnggung..
sesekali dier kejut..bgun syg..tgk cte ni..ahhh ngntuk...
xbest la...
siyes rse rugi..baek tgk ngankong..nk tgk kat OU cte ngangkong..tp dah lewat...
jom balik lah...
ala..jom g klang..tgk sek aku..ahhhh...sesat...
masuk shah alam..ronda2...
cr sek seksyen 7...jumpe..sek dier...
jom balik..berhenti shell...isi minyak..
owhhh....mkn jom..bukak bekalan...sedap..menjilat jarii..
love to eat...
jom balik..jom balik..sampai tnjung malim...
tdo...



bye..:)