homeopathy...

semalam ke sungai petani..hajat nak teman mak lang untuk ubatkan sepupu aku..muhammad azri amran...
so dptlah tgk cara rawatan homeopathy..ehh rase pelik...macam ada yg xkene..pintu diketuk..xjawab pun...ohh bodohnye aku..kene tekan loceng..ting tong...
doc tu kuar...ermmm jnggut pnjang...xsuke..huhu..geli..
tgk doc tu wat rwatan..ermmm gune alat dier..mcm snang..
kene letak rmbut..pastu mcm gune batu..then halakan kat rmbut tu..then belek2 buku..doc tu trus dpt detect pnykit ape..kuat jgk sawan sepupu aku ni..50%..sebab tu sekarng dier asyik mngmuk je..kalo xdpt penuhi ape yg dier nak,parang lah yg akan dier capai...so sekarng ni mcm gile pun ade aku tgk sepupu aku tu...nyawa aku mcm terncam..bukan aku je..tp semua org yg berkaitan..hermmmm....selamatkan aku..selamatkan kami...
ok...mak lang byr ubat..60 ringgit...
nak balik dah,tp kakak ckp nk bl ubat jerawat n tambah selera makan...
kakak belikan kat aku jugak...45 ringgit..mahal..hope mnjadi..aim nk berat kan berat bdn...jd 40 kg...jerwat tu nak hbiskan..nk hilangkan...
kngah awak ade bg petua...suh saya amik daun sirih n air panas...mlm ni nak wat..hope jd...

ni pic semasa otw ke sana..wif auni...:)

comel kan..:)


note:rasa seronok bila berada di rumah..sabtu ni nak kerumah arwah am...semalam sedekah kan arwah al fatihah...tenang sgt rase....rase rindu pada arwah..tersgt2...terima kasih untuk semuanya....

0 kritikan..:):

Post a Comment