bertukar tarikh....

ahhh malas nye bgun pagi..semalam tdo lewat..hari ni kne bgun awal pagi..
ahh malasnye nak drve ke hospital slim sorng2...
ermmm bgun..mandi sume..drive alone..bnyak lori..tp kejap je pjlanan aku rse..dlm 9 lbh dah smpai..
aku drve laju ker..??ermm ye kot...

sampai2 hospital...ke klinik gyne..sume yg dtg ngn husbnd..aku?alone...sdeh sgt...:(
hntr kad pesakit..tgu turn nama dipnggil..sah kene timbng berat jap g..ohh tidak...berat bdn dah naik rsenya...
nma dipnggil..Puan ke Cik Alissa?hehe..saya masih cik Alissa...
dah btunang ker?rncak pulak perbualan nurse ni..smbil betul kan posisi badan aku nk ukur ketinggian n berat bdn...
owhh masih belum..coming soon kot...hehe...
nurse ckp aku comel..weeehhhaaa....

ermmm tarik aku kne dtg check bulan 2..tp aku awalkan apoimnt sbb nti dah kat klang...ermmm xpe lah kite check awak balik bulan 5 nti..jd bulan 5 nti awak dtg balik ok...er...baek lh...
tp saya nak tau mcm mne ngn pykit saya..dah ok ke?
ermm kite akan scan sekali lagi..tgu ye..kite akan bwak awak ke blik scan..baek..tgu dengn penuh sabar...
mase tgu tu ade mak cik tu tny aku dah kawn ke blum..ehh belum lah cik...npe tnya sya cmtu?sebab adik pakai inai..lgpun yg selalu dtg klinik gyne sume yg dah kawen...ooo hehe....senyum aku..
Cik alissa jom..kite bwak awak ke blik scan...malu..doc lelaki yg nak check..doc prktikal..malu ahhh...mintk ngn doc permpuan xmau doc laki yg scan..berjaya..selamat....
kite akan cll awak untuk bagi keputusan....awak boleh balik..ok..terima kasih..

dalam pejalanan balik...
lembab punye kelisa...kejap2 brek..ape masalhnye aku pun xtau..
sakit hati..lapar..bnti makan...selamat pulang...

bye..:)

0 kritikan..:):

Post a Comment