banyak kisah bila dirumah...

perjalanan balik ke rumah..
menyeksakan..
sakit hati dengan bus yg rosak..
smpai kat lenggong bus rosak..
tayar pancit...
tukar bus...
nasib ada bus dr taiping..
so naik je bus tu smpai gerik dalam pukul 5 ptg..
ayah dan adik memey dgt amik kat bustnd...
alhmdulillah..selamat sampai ke rumah..
gembira..:)

mse dalam bus....
jumpe mira..
dah lame gile xjumpe since form 3..
dier msih mcm dulu...
cantik dari aku..
huhhh...!!
dier prktikal kat hospital tnjung rambutan..OMG..huhu..:)
dah sampai bustnd gerik...
berpisah...
jumpe lagi mira..hehe..:)

kat rumah...
sakit hati dengn batuk..
hari ni baru bl ubat batuk..
hope akan chat..

dapt berita tok wan nak buat korban...
so mesti kne balik kg...
rindukan kg...dah lme xblik since raya aidilfitri dulu...
pagi raya..x pegi solat..peroid..
tension...xpat solat raya...!!
dorng balik solat..
bersalaman...
trus balik kg..
bnyaknye sadare aku...
xperasan pulak selam ini..haha..:)
dengn anak sedaranya ramai..dah mcm nursery aku tgk umah tok wan..
aku bile lagi nak ade anak sendiri..??
asyik dukung anak org je...ehh mak lang ckp aku mak ngah..??
sorry..
umie elly ok..haha..:)
nice kan...

tolong org masak kali ni...
buat ayam percik..amik port tolong bakar...
di usik oleh abg andak..sweet...:)
eddy dtg kaco...yg penting madu dtg jugak..hehe...
xpat ahh nak mnje2 ngn abg andak...ngeee...:)
sambung buat kje...dah bleh mkn...
knyng..alhmdulillah...
owh lupe lembu seekor dah ditumbngkan...sedih..:(
hbis mjlis...kne bsuh pinggn...tension...!!

LETIH..keletihan..balik umah tok emak pulak..
ade laksa..wahh pekena laksa dulu...
gembira tgk karenah azri...adoi..
sepupu aku sorng ni..bile lah nak cerdik..tp nak buat cm ne..
dier ade pnykit..kesian...
tp bhgia bile ade dier..
kalo dier xde kami sume snyi..huhu...
mlm bru pulang ke rumah..letih..

mngadap tb..crta aidil adha..sebening keringat..best..
dah pukul 12...jom tdo alang..
dpt msg dr awak..sorry saya dah tdo...:)

note:study...x lngsung...mampus aku...
dah nk balik tnjung malim ahad ni..exam menanti...

bye..:)

0 kritikan..:):

Post a Comment