final sem yg bosan..:(

sem last yg sgt bosan
sgt bosan tahap cipan..!!
merasakan nak balik...merasakan nak exam cpt..merasakan nk ke sunway lg..merasakan nk tdo je...
kdng2 hidup rse xtntram...bnyak sgt msalah yg timbul..kesihatan..stdy...cinta...mslah sumenye...
xde yg diharpkan melainkan cepat hbis sem..aim nk gemukkan bdn...montel..haha...cute kan.:)

lme x blik rumah..hmpir 2 bulan..sgt rindukan fmly...
asyik mghdp thesis..test...kuiz...tp sumenya dah berlalu...
now memng focus kat final exam...tp kemalasan ade skrng..tolong jgn mls...
bnyk yg dilalui..ptgahn sem mslah cinta...skrng mslah kesihatan..hidup dah xtntu arah..pkir kan kebhgiaan...
sekarang aku kecapi..disayngi...time kasih awak...
exm dah xlme lg...bialah x stdy..tp nk exm..nk cpt pulang...beraya 2 hari...trus dah nk exam..mcm mne tu...??
thun ni 3 org mbr akn kawen..insyaAllah akan mnghdiri mjlis mereka...
ramai yg btny bilakah aku pula...td dgr awak ckp lg 2 thun..tp aku nk kje kumpul duet..ade krta n rumah..bru nak kawen..boleh ke mcm tu..??pning pikir hal kawen...
mak pnh ckp spe msuk minang dlu dier lah dpt..mcm lah anak dier ni laku sgt..haha..:)
ape yg aku ade cukup rsenye..selalu dsyngi..owez..keluarga awak terima saya..:)
insyaAllah kalo ade jodoh saya trma...
tp aku kne lalui exm yg aku x suke ni..balik umah ni aku stdy..jgn rsau...aku akn stdy...pasti berjaya...

note:mau tdo...update blog untuk hilngkn tekanan jerwat yg sedang tumbuh d pipi..sakit hati...

bye..:)

0 kritikan..:):

Post a Comment