pergi dan tak kan kembali...

tak dapat tdo semalam..batuk berterusan..bgun pagi sakit perut..ape nak jadi ngn aku ni...
tibe2 teringatkan mimpi semalam...mimpi ade org kene rasuk..eh macam knl minah tu..tp xpe lah..wat2 xknl..mimpi lagi..kne marah ngn mak long..nasib2...
tibe2 teringtkan dier..terkilan sgt2..aku sygkan dier..sgt syg..dari kck kami bersama...dalam perut lagi kami sudah berkawan..mak aku n mak dier bwa kami bersama ke mana2..smpaikan aku rase kalo xde dier aku xpat hidup..tingt satu ketika kami main kawin2..aku jd pengntin perempuan..dier pengntin laki2..kami pegang tgn mase tu..bjnji yg kami akan kawen btol2 besar nti...mse tu kami baru tdika..lepas je kami main kawen2 kami main masak2...bhgia nye aku rse mse tu..smpai form 1 kami bkwan..sgt rapat..sgt mesra..masih ingt lagi jnji yg dier ckp kat aku..elly,am xkan tingglkan elly..wlupun kite akan bpisah xlame lg...aku cinta kan dier...mse tu aku xtau sme ada itu cinta atau cinta mnyet yg direka2..tpi kalo xde dier aku sunyi..kami selalu bersama...mengaji bersama...petng2 naik bsikal bersama...indahnye mase tu..tp.....
untuk detik die meningglkan aku....aku rse hidup aku kosong...kosong dan kadng2 aku xpercaya itu kah dier..betul kah pnggilan yg aku dpt btol mngtkan am dah xde...aku xpcy...aku cll mak balik...mak ckp btol..am dah xde...xcdnt...Ya Allah...semasa itu aku di matrik...mak jgn tanam am lagi..bg lah elly tatap muka am wat kali terkhir...terkilan mse tu final xm...xdpt balik....aku tetp akn ingt arwah smpai bile2...sebab dier ade lah cinta sejati aku...cinta yg aku knl..dier mngjr aku untuk bermain ngn cinta...mak am ade ckp am ade tingglkan satu amanat buat elly...satu hari nti elly akan thu...insyaAllah...aku akn tunaikan amanat tu...aku rindukan kamu wahai cinta ku...teringt lagi mak ckp muke am bersih je...mak tgk xde ape2 pun yg calar kat muke dier...menangis mse tu...:(
ape lagi yg boleh aku buat selain berdoa..untuk kesejhteraan dier...kite akan berjumpe jgk nti..mse tu am mesti akan dpt tgk elly...elly akan tunaikan amanat yg am pesan buat elly...am jgn takut kat sne..elly ade kat cni untuk am..kite akan bjumpe jgk nti...elly rindukan am sgt2...setiap detik...xkan lupe kan am....

bye..:(

0 kritikan..:):

Post a Comment